Effektiv grafisk koordinering giver et bedre samarbejde
Når I samarbejder med XO 360° Graphics, får I bedre leveringstider og koordineringen af alle grafiske materialer samles ét sted
Grafiske materialer skal leveres til tiden, for at markedsføringen kan følge planen. Deadlines og overblik er derfor lige så vigtigt for os, som det er for vores kunder.
For at sikre en effektiv og digital koordinering, der altid kan tilgås, bygger vi samarbejdet op omkring vores egen-udviklede projektstyringsværktøj, Smart Marketing Platform, hvor alle assets altid er ved hånden.
Platformen hjælper med at holde overblik over hele projektet – heriblandt:
- Hvad der sker med jeres igangværende aktiviteter
- Status på de forskellige opgaver
- Økonomisk overblik over alle jobs
Ved at bruge en fælles platform er der fuld gennemsigtighed over status, next steps og økonomi for både projektet og hver enkelt opgave. Platformen støtter nemlig ikke kun vores samarbejde, men giver jer også et smidigt værktøj til at styre jeres interne processer.
Platformen gør det muligt for den overordnede ansvarlige hos jer at have fuldt økonomisk overblik over jeres marketingaktiviteter og distribuere opgaver ud til forskellige afdelinger eller medarbejdere. På den måde har I hele tiden styr på budget, status og forbrug.
Hav altid overblik over jeres marketingaktiviteter
Hvilke aktiviteter har I tidligere haft? Hvilke er i gang nu? Og hvilke skal startes i fremtiden? Vi har gjort aktivitetsloggen til en central del af samarbejdet, da I gennem den hurtigt kan finde tidligere opgaver frem, der f.eks. skal bruges som udgangspunkt eller inspiration til nye opgaver.
Med platformen skal I ikke længere selv holde styr på status og next step på alle jeres marketingaktiviteter – det gør vi for jer. I får i stedet frigjort ressourcer til det strategiske og taktiske arbejde i marketing.
Smidigt samarbejde med nem kommunikation
Vores mange års erfaring har lært os, at kommunikation kan gøres nemmere og mere effektivt ved at samle det ét sted og ved at sikre, at relevante spørgsmål besvares, før processen bevæger sig videre.
Som en del af vores platform får du derfor overblik over al kommunikation mellem os og jer og kan på en nem og overskuelig måde følge processen – fra I starter en ny opgave, til vi modtager opgaven, sender jer en kladde, tilføjer rettelser og til endelig godkendelse.
God briefing sikrer fælles forståelse
Når en opgave skal igangsættes, bliver I bedt om at udfylde den nødvendige dokumentation på opgaven via en briefingskabelon. Herefter modtager vi opgaven og opretter et budget til godkendelse. Når dette er godkendt, går vi i gang. Vi layouter et udkast og sender det til jer. Herefter kan I enten godkende eller sende rettelser tilbage.
Platformen er bygget op som et binært system, så der aldrig er tvivl om, hvem der har ansvaret for næste skridt, og vi hele tiden sikrer effektivitet og fremgang i arbejdet. Platformen sender nemlig også automatiske reminders, så spildtiden elimineres og aktiviteter ikke glemmes.
Hurtig levering både til online- og offline-kampagner
Med XO 360° Graphics får I et grafisk eksekveringsbureau, som sætter fokus på at lave effektive leverancer, både til jeres online kampagner og til jeres tryksager. Det fælles projektstyringsværktøj er én del af at skabe et godt samarbejde, det andet er at vi altid lægger vægt på at skabe en god relation, der kan skabe grobund for et langt samarbejde.
I dagens marketingverden ved vi, at det gode samarbejde afhænger af, at man kan stole på hinanden og at leverancer kommer til tiden. Derfor er det vores målsætning altid at få effektivitet og kvalitet til at gå op i en højere enhed, så I får bedre grafiske materialer der produceres hurtigere og mere omkostningseffektivt, når I samarbejder med os.