Få hurtigt overblik plus en nem og effektiv koordinering af dine marketingaktiviteter

Når I samarbejder med XO 360° Graphics, foregår al projektstyringen via vores egen-udviklede Smart Marketing Platform. Platformen medvirker til et godt samarbejde, da den sikrer al koordinering ét sted med adgang 24/7

Det betyder ikke, at I skal betale licens til platformen, men at I sparer tid og penge, da vores koordinering sker effektivt og digitalt.

Dashboardet i platformen giver jer bl.a. en oversigt over følgende:

  • Hvad der sker med jeres igangværende aktiviteter.
  • Status på de forskellige opgaver (hvor mange er i gang, og overblik over deadlines).
  • Økonomisk overblik over alle jobs.


I platformen kan du nemt se, hvilke igangværende opgaver jeres enkelte afdelinger har hos os, så du hele tiden får fuld gennemsigtighed over status, next step og den pris, I betaler for hver opgave. Som overordnet ansvarlig har du hurtigt det økonomiske overblik, og her kan du distribuere opgaverne ud til forskellige afdelinger eller medarbejdere. Således kan du hele tiden følge med i budget, status og forbrug.

I kan nemt tilpasse dashboardet med de widgets, der er relevante for jer.

Med aktivitetsloggen kan du let danne dig et overblik over jeres aktiviteter

Hvilke aktiviteter har I tidligere haft? Hvilke er i gang nu? Og hvilke skal startes i fremtiden? På den måde kan I hurtigt gå tilbage og finde tidligere opgaver frem, der f.eks. skal bruges som udgangspunkt eller inspiration til nye opgaver.

Med platformen skal du ikke længere selv holde styr på status og next step på alle jeres marketingaktiviteter – det gør vi for jer. Du får i stedet frigjort ressourcer til det strategiske og taktiske arbejde i marketing.

Nem kommunikation

Vores mange års erfaring har lært os, at kommunikation kan gøres nemmere og mere effektivt ved at samle det ét sted og ved at sikre, at relevante spørgsmål besvares, før processen kan bevæge sig videre. Som en del af vores platform får du overblik over al kommunikation mellem os og jer. Fra I starter en ny opgave, til vi modtager opgaven, sender jer en kladde, tilføjer rettelser og til endelig godkendelse – kan I på en nem og overskuelig måde følge med.

God briefing sikrer fælles forståelse

Når en opgave skal igangsættes, bliver I bedt om at udfylde den nødvendige dokumentation på opgaven via en briefingskabelon. Herefter modtager vi opgaven, opretter et budget til godkendelse. Når dette er godkendt, går vi i gang. Vi layouter et udkast og sender det til jer. Herefter kan I enten godkende eller sende rettelser tilbage. Og sådan fortsætter det… Platformen er bygget op som et binært system, så der aldrig er tvivl om, hvem der har ansvaret for næste skridt, og vi hele tiden sikrer effektivitet og fremgang i arbejdet. Platformen sender nemlig også automatisk reminders. Således undgår vi en  spildtid og glemte aktiviteter.

YouSee

Vi arbejder tæt sammen med YouSee om at eksekvere deres marketingsaktiviteter - både online og til deres mere end 40 fysiske butikker.

Nykredit

Vi tilpasser og producerer marketingmateriale for Nykredit og servicerer alle Nykredit lokalafdelinger i Danmark.

Mærsk

Vi har i en årrække leveret grafisk opsætning og rentegning på bl.a. brochurer, kalendere og visitkort samt merchandise som kagedåser, t-shirts og muleposer for A.P. Møller Mærsks forretningsenheder.

Nespresso

Vi har gennem flere år sprogversioneret TV spots og produceret online materialer for Nespresso.

Burger King

Vi har gennem flere år samarbejdet tæt med Burger King i Danmark, hvor vi bl.a. hjælper med tilpasning og versionering af deres landsdækkende kampagne- og marketingmaterialer.

Nikon

Vi er leverandør af online marketingmaterialer i hele Norden og samtidig i Baltikum.

Unibet

Vi hælper Unibet med kreativ udvikling, design og versionering af bl.a. TV-reklamer, online banners og trykmaterialer.
Group 19

Se alle cases

Group 19