CMO’s står ofte over for dilemmaet: Skal man udvide det interne team eller hyre et bureau? Gennem årene har mange virksomheder forsøgt sig med både insourcing og outsourcing af deres marketing. Ofte lokker tanken om, at “græsset er grønnere på den anden side,” men resultatet lever ikke altid op til forventningerne. Her er de vigtigste overvejelser, der kan hjælpe med at træffe et mere oplyst valg.
Der findes ikke én universel løsning, der passer til alle. Valget mellem insourcing og outsourcing afhænger af virksomhedens specifikke behov, ressourcer, budget og CMO’ens erfaring. Det vigtigste er at afveje fordele, ulemper og udfordringer i forhold til, hvad der bedst understøtter virksomhedens forretningsmål. Har du brug for sparring om netop dette spørgsmål i din organisation, så lad os tage en uforpligtende snak.
XO 360° Graphics ApS ©
Highest creditworthiness 2024
© 2025 XO | Privatlivspolitik | Cookiepolitik